Juf Gerlinde

De bijtjes

Juf Gerlinde

Welkom bij de Bijtjes in de zoemklas!

Zoem, de klasbij, neemt de kinderen mee door de wonderlijke wereld van leren lezen, schrijven en nog veel meer.
Daarvoor gebruiken we de methode Veilig Leren Lezen Kimversie. De methode kent een rijk en gevarieerd aanbod van materialen om tot lezen te komen. De kinderen krijgen lezen en spelling op veel verschillende manieren en oefenvormen aangeboden.
De ankerverhalen over Kim en haar opa op het Puddingboomplein spreekt de kinderen heel erg aan. Ikzelf heb ook de ‘voorleespet’, die ik bij het voorlezen van de ankerverhalen opzet.
Alle kinderen leren lezen is één van de mooiste uitdagingen die bestaan.
Kinderen krijgen de kriebels van het echt kunnen lezen, en dat blijft één van de mooiste momenten!
Naast Zoemetje zorgen ook Tientje Tel en haar vriendjes ervoor dat alle kinderen
kunnen groeien tot echte wiskanjers!

Integratie kikkers en bijtjes

Sint op school ...